Control
Now Reading
Control Conference • Mastering Unreal Engine 4 – World building, lighting, and rendering
0

Control Conference • Mastering Unreal Engine 4 – World building, lighting, and rendering

by Alessandra van Otterlo15 september, 2016

Sjoerd de Jong is evangelist voor Epic Games. Hij reist Europe rond om er voor te zorgen dat mensen het uiterste halen uit Unreal Engine 4.

Tijdens zijn sessie op Control Conference bouwt De Jong een kamer. Hiervoor gebruikt hij de Unreal Engine 4 level design tools en verschillende lighting en rendering features.

De Jong werkt al 17 jaar met de Unreal Engine. Zijn ervaring varieert van AAA development tot het maken van zijn eigen indie games; recentelijk bracht hij The Solus Project uit.

Wil je er 28 september bij zijn? Dan kan je nu je kaart voor Control Conference kopen in de online-shop.

thesolusproject_screenshot13
(Beeld: The Solus Project)

Deze sessie is mede mogelijk gemaakt door Unreal Engine 4.

 

 

 

 

 

 

About The Author
Alessandra van Otterlo
Alessandra van Otterlo
Alessandra van Otterlo is eigenaar en show runner van Control Magazine. Zij is organisator van verschillende evenementen in de game-industrie en is/was werkzaam voor diverse developers, publishers en organisaties in binnen- en buitenland (zie soops.net/projects).