Now Reading
Dev Blog: Antegods’ dash gameplay en multithreaded code
0

Dev Blog: Antegods’ dash gameplay en multithreaded code

by Alessandra van Otterlo28 juli, 2016

Ze hebben bij Codeglue het blogschema omgegooid. Voorheen kwamen de blogs wat onregelmatig en behandelden ze verschillende aspecten van development. Sinds een paar weken zijn ze overgestapt op wekelijkse blogs die slechts een onderwerp behandelen.

Design lead Wytze Kamp blogt in de design update over het tweaken van de ‘dash’; een tijdelijke snelheidsboost waarmee spelers zich door terreinobstakels kunnen rammen. Programmeur Niels Uiterwijk wijdt een code update aan de uitdagingen van multithreaded code in Unity.

Antegods dash

 

 

About The Author
Alessandra van Otterlo
Alessandra van Otterlo
Alessandra van Otterlo is eigenaar en show runner van Control Magazine. Zij is organisator van verschillende evenementen in de game-industrie en is/was werkzaam voor diverse developers, publishers en organisaties in binnen- en buitenland (zie soops.net/projects).