Nieuws
Now Reading
Dev Blog: Gouden marketing tips van Joost van Dongen
0

Dev Blog: Gouden marketing tips van Joost van Dongen

by Alessandra van Otterlo27 januari, 2016

Veel developers zijn druk bezig met de voorbereidingen voor GDC. Nieuwe builds, visitekaartjes, vluchten, hotels, maar ook marketing materiaal. Dat laatste is vaak een uitdaging, want het moet én origineel zijn én tegelijkertijd niet al te veel kosten. Joost van Dongen schreef een tijd geleden een blog over. Niet zijn meest recente werk, maar het is nog steeds interessant leesvoer en een goede inspiratiebron. Klik hier als je wilt weten hoe Ronimo Games gebruik maakte van onder andere hot sauce en pinda’s om de aandacht te trekken.

Control zit vaak aan de ontvangende kant van marketing goodies en onze gouden tip: Bedenk of hetgeen je uit wilt delen iets is wat je zelf de hele dag mee zou sjouwen als je het van iemand anders had gekregen.

Creative Marketing Sauce

About The Author
Alessandra van Otterlo
Alessandra van Otterlo is eigenaar en show runner van Control Magazine. Zij is organisator van verschillende evenementen in de game-industrie en is/was werkzaam voor diverse developers, publishers en organisaties in binnen- en buitenland (zie soops.net/projects).