Control
Now Reading
Kort • Vlambeers Jan Willem Nijman spreekt over The Art of Screenshake
0

Kort • Vlambeers Jan Willem Nijman spreekt over The Art of Screenshake

by Matthijs Dierckx18 oktober, 2013

Vlambeers Jan Willem Nijman spreekt tijdens de Control Conference over ‘gamefeel’. Wat hij daarmee bedoelt? De synopsis van zijn talk maakt het duidelijk:

“Why is it that one game plays great and another, similar game feels terrible? Some people call this gamefeel. Using a few simple tricks, Jan Willem Nijman will turn a simple, ugly, no-fun prototype into something that plays, looks and FEELS good.”

Nijmans talk is onderdeel van de Indigo Classes.

Voor meer info, klik hier.

PRO_LOGO_BIGControl Conference is het congres gericht op game developers en vindt plaats in Amsterdam op 19 november 2013.

Voor studenten en startende developers zijn er de Indigo Classes, geprogrammeerd door Dutch Game Garden. Kaarten kosten 25 euro (incl. BTW).

Kaarten voor de Pro Sessions —  het deel van het congres gericht op professionals — kosten 75 euro (ex. BTW) tijdens de Early Bird-periode (tot 1 november). Hiermee zijn ook de Indigo Classes toegankelijk.

Jan Willem Nijman is een spreker tijdens de Indigo Classes.

Meer informatie: www.controlconference.com.

About The Author
Matthijs Dierckx
Dierckx was tien jaar lang oprichter-uitgever van Control. Sinds 2015 werkt hij als componist en sound designer aan diverse projecten, waaronder roguelite cult-hit Unexplored. Hij werkt één dag per week aan de HvA en schrijft over games voor diverse publicaties. In een ver verleden was hij uitgever of hoofdredacteur van PC Zone, GameQuest, PlayNation en FilmValley.