Nieuws
Now Reading
[Kort] Gamasutra interviewt Monobanda, Killzone 3 demo & het kuiken op de iPad
0

[Kort] Gamasutra interviewt Monobanda, Killzone 3 demo & het kuiken op de iPad

by Matthijs Dierckx3 februari, 2011

GamasutraRoad to IGF, interview with Monobanda
“Here, The Netherlands-based team at Monobanda tells Gamasutra about the creation of Bohm, and how the game spawned from a lunchtime joke.”

App StoreToki Tori HD op iPad
“Toki Tori is a highly entertaining puzzle platformer like nothing you have seen before.”

Killzone 3 coverage

  • Preview
    “Guerrilla have nailed the David versus Goliath experience; a handful of men had taken down a boss the size of a small town.”
  • Demo online, now! 500K kills in first hour
    “500,000 kills have been racked up in the first hour of play as announced by the statisticians at Killzone.com.”
  • Stats
    “Killzone 3 has a draw distance three times greater than Killzone 2”
  • Kotaku: Killzone 3 Makes Me A Believer In Motion Control
  • REVIEWS: Destructoid: 10 — thesixthaxis: 9 — Examiner.com 5/5 — IGN 8,5 — Gametrailers 9,4 — GameSpot.com 8,5 — 1up.com B+
About The Author
Matthijs Dierckx
Dierckx was tien jaar lang oprichter-uitgever van Control. Sinds 2015 werkt hij als componist en sound designer aan diverse projecten, waaronder roguelite cult-hit Unexplored. Hij werkt één dag per week aan de HvA en schrijft over games voor diverse publicaties. In een ver verleden was hij uitgever of hoofdredacteur van PC Zone, GameQuest, PlayNation en FilmValley.