Control @ GDC San Francisco

Control is ook dit jaar weer officieel mediapartner van de GDC in San Francisco en dat betekent dat wij als een van de weinige vakbladen toegang hebben tot de duizenden developers en decision makers die zich verzamelen in het Moscone Center. Heeft u een boodschap voor hen, vertel het ze via de speciale internationale uitgave van Control Magazine.

Of u nu op zoek bent naar business partners, afnemers van uw diensten of getalenteerde medewerkers: met een advertentie in Control International op de GDC is de kans groot dat u uw doel(groep) bereikt.

Om nog beter op te vallen komen we dit jaar met een spraakmakende coverstory: Should We All Go Free-to-play — the debate. Tal van experts gaan in dit artikel met elkaar in debat over de voor- en nadelen, de toekomst en de opbrengsten van het freemium model.

Naast hoogwaardige redactionele content is er veel ruimte voor bedrijven om zich te profileren. Dat kan middels een advertentie of een advertorial, een gesponsord artikel (wij maken lezers attent op het feit dat de inhoud van deze artikelen is gesponsord, maar ze worden opgemaakt in de stijl van het blad).

Overzicht opties

[go_pricing id=”gdc2014″ margin_bottom=”50px”]

Reserveringsdeadline: woensdag 26 februari
Materiaal: vrijdag 28 februari
Prijzen excl. BTW

Heeft u vragen, mail naar sales@control-online.nl