Weekafsluiting
Now Reading
Control Weekly • Dood en verderf in Penarium, Kickstarter & Indiegogo en stemmen kan nog steeds!
0

Control Weekly • Dood en verderf in Penarium, Kickstarter & Indiegogo en stemmen kan nog steeds!

by Eric Bartelson25 september, 2015

Daar istie weer, de Control Weekly. We zitten volop in de voorbereiding van Control Conference die volgende week drie dagen lang in TivoliVredenburg plaatsvindt. Vandaar een niet zo rijkelijk gevulde editie van de Weekly, maar wel nieuws over de debuutgame van Self Made Miracle, Larian Kickstarter update, Paladin in het Japanse nieuws en stemmen voor de Control Industry Award kan nog!

Stemmen voor Control Industry Award kan nog

Afgelopen woensdag hebben we het stembiljet voor de Control Industry Award verstuurd aan onze Nieuwsbrief abonnees. Er is al flink gestemd, maar iedereen die dat nog niet heeft gedaan, kan dat alsnog doen met één simpele muisklik op de game naar keuze –let op: dat kan alleen in de mail die je afgelopen week hebt ontvangen. Welke games waren ook alweer genomineerd voor een zwarte uil? Lees het hier.

Volgende week de uitreiking

Larian Kickstarter update

Met nog 5 dagen te gaan kruipt Larian tergend langzaam richting de twee miljoen. Gaan ze het halen? (Die 2 miljoen dus he? De Kickstarter goal van 500.000 dollar was al na een dag binnen) Tussenstand $1,642,465.

Indiegogo voor Tank Tactics

Steun Tank Tactics op Indiegogo. 

Trailers en Video’s

CatLab Interactive start volgende week een crowdfunding campagne voor QuizWitz:

Mind the Cubes komt op 21 oktober uit op iOS.

KLM Jets van Little Chicken heet in Amerika Papercraft Air-O-Batics.

En dan nog even dit:

608534

Uit Nu!

Penarium van Self Made Miracle is uit voor Steam, PS4 en Xbox One.

Hoky van Jan Willem Nijman en Kitty Calis is nu te koop in de Fantastic Arcade Humble Weekly Bundle.

a051e6467e4c4d372017d55c30ca647728c79648
v
v
v

About The Author
Eric Bartelson
Eric Bartelson
Eric Bartelson is co-founder en voormalig hoofdredacteur van alles Control. In het verleden was hij hoofdredacteur van GameQuest, schreef over games voor het Parool en was scout voor een grote publisher.