Control
Now Reading
Control Gamelab • “Selling your Game” over de App-, Play- en Steam Store, marketing en je publiek
0

Control Gamelab • “Selling your Game” over de App-, Play- en Steam Store, marketing en je publiek

by Redactie27 oktober, 2014

Morgenavond dus: Control Gamelab met onder andere Triumph Studios’ co-founder Lennart Sas met inside tips & tricks op Steam, Stephanie van Geel over PR, een skype gesprek over het inzetten van Youtubers, app-store specialist Rick van Beem over het inrichten van Store Pages op iOS, Android en WP én: wat leveren events als Gamescom op voor developers?

Voor wie houdt van bullet point:

  • Store Pages
    De belangrijkste pagina die je ooit maakt is de store pagina van je game. We gaan uitgebreid in op het inrichten van pagina’s op de App Store, de Google Play Store en de Steam Store.
  • Je Publiek
    Hoe belangrijk is interactie met je spelers, je publiek. Laat je ze meekijken tijdens het development of hou je ze op afstand? Hoe ga je om met kritische opmerkingen in social media?
  • Marketing & PR
    Hoe krijg je de pers zover dat ze over je game schrijft? Wat moet je doen om nog op te vallen zonder je zelf en je game een slechte naam te bezorgen?
  • Events
    Is het nuttig om op events te staan? Wat kost het? Wat kun je er uit halen?

Toegang is gratis, aanmelden gewenst — dat kan hier.

About The Author
Redactie
Redactie