Nieuws
Now Reading
[Filmpje!] Mimicry van Monobanda: spelen in de zandbak 2.0
2

[Filmpje!] Mimicry van Monobanda: spelen in de zandbak 2.0

by Eric Bartelson1 juli, 2011

Monobanda maakt bijzondere dingen. Of het nou schilderen met licht is of een boom-groei-sim of een kaartspel voor gamedevelopment, je kan er zeker van zijn dat het speels en creatief is. Mimicry is ook weer zo’n bijzonder project. Het is een zandbak –dus echt een bak met zand, geen GTA-achtige ‘sandbox’–  waarin je landschappen creëert voor Mimicry spelers. Het spelen heeft niet echt een doel, het draait vooral om het plezier van het aanklooien. Het project kwam tot stand met hulp van het Gamefonds.

 

Na de klik meer Mimicry.

 

About The Author
Eric Bartelson
Eric Bartelson
Eric Bartelson is co-founder en voormalig hoofdredacteur van alles Control. In het verleden was hij hoofdredacteur van GameQuest, schreef over games voor het Parool en was scout voor een grote publisher.